Alla inlägg under maj 2011

Av Amanda van der Hert - 3 maj 2011 11:35

Milo har blivit sjuk igen.. Så nu har jag ringt vårdcentralen och dom kommer ringa mig 13.10 Han är ju sjuk MINST en gång i månaden.det är ju synd om honom, han får aldrig vara frisk ordentligt :-( Dom säger ju att barn ungefär har sju sjuker per år men Milo har mellan 12-24 .. Det är jobbigt för både honom och för oss. Dom får ta alla prover dom har, röda och vita blodkroppar mm.. Han har ju även för många lymfköttlar, det har han haft sedan han föddes, vi har varit på usö för att kolla upp det men läkaren trodde inte att det var något farligt men jag börjar nu tro att det kanske kan hänga ihop på något sätt.. Dom tog aldrig någon biopsi eller något eftersom han var ganska liten då. Förhopppningsvis är det bara något virus igen som han fått oturen att få, ingen skulle ju bli gladare än vi om det inte var något speciellt men det börjar bli väldigt mycket nu.. :-( Våran vackra underbara goding <3 Det har iaf gått bra att jobba :-) Har varit jätte roligt och kommer bli en bra sommar. Kommer att jobba natt och hoppas det kommer funka bra :-) Sitter på och skriver på mobilen så börjar bli lite jobbigt nu ;-) Vi höres snart igen ;-)~Amanda

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~Min och familjens vardag~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards