Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Åren går..

Av Amanda van der Hert - 6 mars 2011 11:16

Vi är hemma från Örebro =) Det var vi iofs igår eftermiddag också men då hade vi fullt upp.


Igår blev Josse 19år gammal, det firade vi med fika och kvälls mys <3


Igår var det även 3 år sedan Jonas gick bort. =( Du är saknad! <3

  Andreas vid Pappas grav <3


Idag blir det inte mkt. Josse och jag ska gå ut med barnen till lekpark senare, en termos med kaffe får också följa med =)


Snart dags för Milo att sova men han har precis ramlat baklänges ner från soffan så han får vänta ett tag till! =( Klumpe bubben våran.


Trevlig dag!

~Amanda

 
 
Ingen bild

Emma

13 mars 2011 23:23

Hur dog pappan? :(

Amanda van der Hert

16 mars 2011 15:40

Det finns delade meningar om den saken. Dödsorsaken var Lungemboli - propp i lungan. Han hade tagit Heroin också vilket förvärrade hans tillstånd. =(

 
Ingen bild

Emma

19 mars 2011 21:00

Oh jag beklagar :( aldrig kul med sånt men din syster e stark som klarat av pojken själv

Amanda van der Hert

20 mars 2011 15:17

Dom hade brutit upp sedan något år tillbaka när Jonas gick bort. Jag tror Andreas var ca 2 år när dom beslutade sig för att bryta upp. Så hon har i stort sett alltid haft honom själv. Det tuffaste var när Andreas var 5 och pappa precis gått bort och han inte förstod till full innebörd vad det betydde. Han sa någon gång att han också ville dö så han fick komma till pappa i himlen.. Då går ju hjärtat i tusen delar .. Dom tänder ljus varje år för honom och pratar om honom så fort Andreas vill. Dom har klarat det bra =) Hon är en underbar mamma min syster

 
Ingen bild

Emma

28 mars 2011 02:02

Oj !!! Shit barn ska ej tänka såå!! De e toppen att ni snackar onde så farsan ej blir glömd .. Hoppas din syrra ej bara snackar om hans död..!!!

Amanda van der Hert

29 mars 2011 12:23

Men lilla du, som jag skrev så förstod inte Andreas fulla innebörden av vad död betyder när han sa det. Han var 5 år gammal! Vi förklarade självklart då för honom hur det fungerar, på ett bra sätt... Han ville ju förstås inte dö utan bara träffa pappa och uttryckte sig då så. Vi pratar inte inte ont om Jonas! Jonas var en underbar människa! Vart har du fått det ifrån? Vi pratar om allt gott Jonas gjort, gamla minnen och mycket mer! Men bara när Andreas själv vill, man ska inte tvinga på barn saker! Han har själv sagt till oss att han bara vill prata om pappa när han kommer och då finns vi där för honom!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda van der Hert - 3 maj 2011 11:35

Milo har blivit sjuk igen.. Så nu har jag ringt vårdcentralen och dom kommer ringa mig 13.10. Han är ju sjuk MINST en gång i månaden.det är ju synd om honom, han får aldrig vara frisk ordentligt :-( Dom säger ju att barn ungefär har sju sjuker per år...

Av Amanda van der Hert - 26 april 2011 11:28


Min älskade Carro räddade min dag idag! Upptäckte tjugo i Elva att Richard hade mitt kort.. Inte bra, skulle lämna Milo hos dagmamma Lena halv tolv och sedan fixa med pendlarkortet sen skulle det vara dags för bussen.. Och alltså ingen tid att gå för...

Av Amanda van der Hert - 25 april 2011 20:43


Våran underbara, busiga son... <3 Hämnd för att han blev utan påskägg på morgonen ??! ;P Goo skiten <3 ...

Av Amanda van der Hert - 25 april 2011 19:36

Jag och Milo gick hem till mamma och pappa vid halv ett tiden, mötte upp pappa på Maxi vilket var tur då han hade fått bära mycket annars.. =P Josse och Marcus kom runt två tiden och det tyckte Milo var jätte roligt, han hade gått och tjatat om Lilam...

Av Amanda van der Hert - 24 april 2011 12:09

Nu var det allt fööör länge sedan jag skrev ett inlägg. Jag har haft mycket för mig måste jag tillägga till mitt försvar =) Så vad är nytt då? Jag har bla fått sommar jobb på Förlossningen i Örebro =D Mitt dröm yrke lite närmare... Så jävla underbart...

Presentation


~Min och familjens vardag~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards