Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Slapp dag..

Av Amanda van der Hert - 3 mars 2011 08:57

Ja nu har jag lämnat Milo hos Lena, dom skulle till kyrkan och busa idag =) För min del blir det nog som rubriken lyder.. Slapp dag med serier och vila =) Iaf en liten stund innan det drar igång igen =) Mamma kommer nog på besök idag igen. Alltid trevligt.


~Amanda

 
 
Ingen bild

?

6 mars 2011 23:44

Varför lämnar du bort din son när du endå är hemma?

Amanda van der Hert

8 mars 2011 19:06

Lena är hans dagmamma. Han är där 5 timmar om dagen 3 dagar i veckan. Om inget annat kommer upp. Vrf skulle han inte få gå dit? Bara för att jag är hemma?! Tkr det är själviskt att hålla barnen hemma, dom behöver leka och busa med andra barn, vara sociala, dom behöver också vara ifrån mamma och pappa lite! Milo trivs jätte bra där så jag ser ingen anledning till att ta det ifrån honom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda van der Hert - 3 maj 2011 11:35

Milo har blivit sjuk igen.. Så nu har jag ringt vårdcentralen och dom kommer ringa mig 13.10. Han är ju sjuk MINST en gång i månaden.det är ju synd om honom, han får aldrig vara frisk ordentligt :-( Dom säger ju att barn ungefär har sju sjuker per år...

Av Amanda van der Hert - 26 april 2011 11:28


Min älskade Carro räddade min dag idag! Upptäckte tjugo i Elva att Richard hade mitt kort.. Inte bra, skulle lämna Milo hos dagmamma Lena halv tolv och sedan fixa med pendlarkortet sen skulle det vara dags för bussen.. Och alltså ingen tid att gå för...

Av Amanda van der Hert - 25 april 2011 20:43


Våran underbara, busiga son... <3 Hämnd för att han blev utan påskägg på morgonen ??! ;P Goo skiten <3 ...

Av Amanda van der Hert - 25 april 2011 19:36

Jag och Milo gick hem till mamma och pappa vid halv ett tiden, mötte upp pappa på Maxi vilket var tur då han hade fått bära mycket annars.. =P Josse och Marcus kom runt två tiden och det tyckte Milo var jätte roligt, han hade gått och tjatat om Lilam...

Av Amanda van der Hert - 24 april 2011 12:09

Nu var det allt fööör länge sedan jag skrev ett inlägg. Jag har haft mycket för mig måste jag tillägga till mitt försvar =) Så vad är nytt då? Jag har bla fått sommar jobb på Förlossningen i Örebro =D Mitt dröm yrke lite närmare... Så jävla underbart...

Presentation


~Min och familjens vardag~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards