Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Hemma och frisk.

Av Amanda van der Hert - 16 mars 2011 15:40

Nästan iaf. =P Ja som jag skrev innan jag åkte så hade inte Therese och Filip Internet så det blev inget uppdaterat. Vi hade en rolig lång helg =) Skönt att komma till syrran <3 När jag vaknade i Söndags så kände jag att kroppen inte var med mig. Jag kände mig väldigt seg och hängig men ignorerade det. Efter massvis med krångel på vägen hem, i Stockholm, så blev det värre.. I Måndags så låg jag i hög feber, 39.8 var jag uppe i =( Usch, jag har inte haft feber ordentligt på över 2år så jag hade glämt bort känslan och fyyyy säger jag bara! =P Då var det synd om mig! Där av anledningen till ännu ett par dagar utan inlägg =) Kroppen är fortfarande inte helt med men så mycket bättre iaf.


Idag har jag bland annat sökt jobb =) Dom ringde från jobbet i Måndags och bad mig skicka in ansökan för dom vill ha mig i sommar! Känns ju väldigt skönt =)


Nu ska jag börja med maten, gosa med Milo och kolla vidare efter jobb =)

Trevlig eftermiddag/kväll =)

~Amanda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda van der Hert - 3 maj 2011 11:35

Milo har blivit sjuk igen.. Så nu har jag ringt vårdcentralen och dom kommer ringa mig 13.10. Han är ju sjuk MINST en gång i månaden.det är ju synd om honom, han får aldrig vara frisk ordentligt :-( Dom säger ju att barn ungefär har sju sjuker per år...

Av Amanda van der Hert - 26 april 2011 11:28


Min älskade Carro räddade min dag idag! Upptäckte tjugo i Elva att Richard hade mitt kort.. Inte bra, skulle lämna Milo hos dagmamma Lena halv tolv och sedan fixa med pendlarkortet sen skulle det vara dags för bussen.. Och alltså ingen tid att gå för...

Av Amanda van der Hert - 25 april 2011 20:43


Våran underbara, busiga son... <3 Hämnd för att han blev utan påskägg på morgonen ??! ;P Goo skiten <3 ...

Av Amanda van der Hert - 25 april 2011 19:36

Jag och Milo gick hem till mamma och pappa vid halv ett tiden, mötte upp pappa på Maxi vilket var tur då han hade fått bära mycket annars.. =P Josse och Marcus kom runt två tiden och det tyckte Milo var jätte roligt, han hade gått och tjatat om Lilam...

Av Amanda van der Hert - 24 april 2011 12:09

Nu var det allt fööör länge sedan jag skrev ett inlägg. Jag har haft mycket för mig måste jag tillägga till mitt försvar =) Så vad är nytt då? Jag har bla fått sommar jobb på Förlossningen i Örebro =D Mitt dröm yrke lite närmare... Så jävla underbart...

Presentation


~Min och familjens vardag~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards